Tuesday 28 May 2013

FIRST TIMER...on SHAKLEE..





ESP Soy Protein Isolate Powder...memang best..nak tau kenape?? sbbnyer since saya minum ESP nie..sy dh kurang makan...means that aku dah bole berdiet sbb perut rase kenyang sampai tengahari tanpa perlu makan nasi..time lunch...saya makan yg ringan jer...Selain tu plak..sejak minum ESP saya kekal bertenaga dan tak cepat letih..sebab sy ni ade diabetes..so makan nak kena kawal..heheheh..tapi kekadang tu tak kawal gak...main hentam jer sume yg rase nak tu...hahaha...
Sejak minum ESP nie gak kulit saya semakin licin,,,dan muka pun nampak berseri2...cewah puji diri sendiri tuh...sape laginak puji kalau tak diri sendiri kan...

So Jom la minum ESP tuk Cantik dan SIhat...



LECITHIN ni plak saya makan lepas makan tengahari...sejak amalkan lecithin nie...berat badan turun banyak..tapi ni dah lama lak tak amik lecithin naik balik MISS KG tu...hahaha...kena amik nampaknyer...
Kenapa kena amik lecithin sebab lecithin bakar lemak2 kita yg terlebih2 tu..dan Insyaallah kalo kita maintain...mmg boleh jer kurus badan dan dapat seperti yang diidamkan...hehehehe

Alfalfa...ni saya ambil dua kali sehari...ni tuk buang toksin dalam badan tu...dan sejak saya ambil alfalfa nie dua kali sehari...perut saya dah tak sembelit lagi...setiap hari membuang jer..hihi..okla dari dulu saya seminggu sekali jer...sampai sakit perut nih...
Selain tu..dengan alfalfa saya banyakkan susu tuk hero saya sorang tuh..ALIFF NAUFAL...sekarang dah nak 2 tahun...masih menyusu badan dan susu pun banyak lagi..haaaa Ape lagi anda bila lagi nak cuba...ha lagi satu sy lupa nak share...alfalfa ni merapatkan keintiman kita dengan suami..sbbnyer...hahaha..best...!!!






.....Kalau ade yang berminat tuk try Supplement Shaklee ni..
..Hubungi Irfah hamid Yer...0196290194
ID Shaklee 933091

No comments:

Post a Comment