Thursday 14 November 2013

PROMOSI NOVEMBER 2013


Hahaa....lewatnyer saya nak update PROMOSI bulan nie yer...dah masuk 15hb baru nak update..hahah..xpe..apepun masih boleh lagi kalao nak beli dengan harga runtuh nie..

Promosi Shaklee Bulan NOVEMBER adalah VIVIX yer...memang banyak kelebihan yg terdapat dengan VIVIX yer..

So bulan nie la yg plg harga runtuh...banyak untungnya tuh..rugi kalao tak beli bulan nie..sebab..VIVIX nie baik tuk pesakit jantung, pesakit diabetes, pesakit darah tinggi, pesakit kanser.. nak kekal bertenaga, nak ape lagi...nak cantik..nak awet muda..sume bole dengan VIVIX..
SILA DAPATKAN VIVIX SEMENTARA HARGA RUNTUH NI..RUGI TAK BELI BULAN NIE..HIHI


Kenapa vivix? Kerana  Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polygonum Cuspidatum yang terkandung dalam Vivix itu mampu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, mengawal tekanan darah serta mengurangkan berat badan.Jangan khuatir kerana bahan-bahan utama Vivix telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Orang kata Vivix mahal .. tapi cuba fahamkan maksud mahal tu.... mana lagi mahal.. sebotol Vivix atau pembuluh darah otak yang pecah yang tiada galang ganti itu? harga pembuluh darah otak tak dapat dinilaikan dengan sebotol Vivix ya.. ia bernilai lebih dari itu.....Kesihatan adalah anugerah rahmat dari Allah tak ternilai.. Kalau kita boleh beli baju, barang2 kehendak kita..tak salah beli sesuatu untuk yang tersayang.. lagi2 mereka yang telah melahirkan dan menjaga kita dari kecil? "... 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jom Order...



Semestinya harga paling best saya tawarkan untuk anda..!!!

Saya pengedar sah SHAKLEE anda ID: 933091



Dapatkan konsultansi percuma dengan menghubungi saya:

LIKE fanpage saya :  www.facebook.com/Mydeluzzidelight-Shoppe




Hidup Menjadi-jadi dengan SHAKLEE..!!

 
 

No comments:

Post a Comment