Monday 2 June 2014

Bagaimana Vitamin E membantu menghangatkan hubungan suami isteri..??

Uolss semua mesti nak tau kan bagaimana Vitamin E membantu dalam menghangatkan hubungan suami isteri...?? Ramai yg bertanya pada ai..so jom baca nie...
Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali 
 akan mempunyai lebih tenaga dlm menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.


Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.



Pengambilan VITAMIN-E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah tau dah...So ape lagi jomla mulakan cinta baru dengan cinta hati uollss..hehehe...
Untuk dapatkan Vitamin E nie...
Hubungi Irfah hamid 011 2313 3448







Untuk Pembelian Secara Online 
Sila Klik Link : https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8991c12e821cb8a8d15bdd480f1c4c3f
Hidup Sihat dengan Shaklee..!! 

No comments:

Post a Comment