Monday 17 November 2014

Apa PerbezaanVITAMIN C Shaklee dengan yang lain..??

" Sains pembebasan berterusan secara semulajadi' Vitamin  telah direka oleh SHAKLEE..

Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 Vitamin C tersebut kedalam tubuh kita setiap jam....Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet Vitamin Shaklee (dalam masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam.. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (255 dari bioflavanoid, diekstrak dari kulit buah) yg juga dikenali sebagai VITAMIN C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.




Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:


  • Kandungan Vitamin C yang tinggi.
  • Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
  • Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


========================================================================

Untuk Tempahan dan Info lanjut
Sila hubungi

Irfah Hamid 011 2313 3448
Sid 933091

FB Page: Mydeluzzidelight Shoppe



No comments:

Post a Comment