Tuesday 18 November 2014

Susahnya Nak tidur Malam..??

Adakah anda sukar untuk tidur malam...@ alami Imsonia...?? Hmm...anda sendiri boleh tahu jawapannyer kan...

pastinyer saya akan bantu anda utk atasi masalah anda...dan itulah matlamat saya...selesaikan masalah sesiapa yg memerlukan dari segi kesihatan...saya akan berikan tips...

Apapun anda perlu tahu...apakah kepentingan KALSIUM dalam diet harian anda yer...

"Kalsium membantu minda menggunkan asid amino tryptophan untuk menghasilkan bahan melatonin iaitu sejenis bahan membantu untuk tidur.Ini membuktikan kebanyakan produk bersusu mempunyai kedua2 bahan (kalsium dan tryptophan), makanan yg membantu kita utk tidur."

atau lebih dikenali dengan IMSONIA..Iaitu orang yang sukar tidur malam.Ia biasanya dikaitkan dengan kekurangan Magnesium dan kalsium dalam tubuh.

di sini ...saya ingin jelaskan kenapa kita perlu pilih Kalsium dari Shaklee iaitu OSTEMATRIX untuk tidur lebih lena berbanding jenama lain..??

Ostematrix...mempunyai:-
  • 1000mg (100%DV) unsur Kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yg tinggi dan mudah diserap oleh alam semulajadi.
  • 400mg (100%DV) unsur Magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium kedalam tulang serta menguatkannya.
  • 400IU (100%DV) Vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.
Now...Anda dah tahu kenapa perlu pilih OSTEMATRIX kan...berikut saya sertakan perbandingan Ostematrix dengan jenama lain dipasaran...kita sebagai pengguna harusla bijak dalam membuat pemilihan tambahan pula ia berkaitan dengan Supplement @ makanan tambahan yg melibatkan kesihatan tubuh badan kita...Saya sendiri memilih OSTEMATRIX untuk supplement tambahan bagi kesihatan tulang saya..dan inilah yg terbaik untuk saya dan keluarga...

Nak tahu bagaimana rupa OSTEMATRIX..??...
haa..inilah dia rupanyer....mempunyai 120 biji sebotol dan maximum sehari sehingga 4biji dan sebaiknya di ambil sebelum tidur setiap hari....Anda pasti akan merasa nikmatnyer tidur malam anda yg lena...


 ===========================================================================

Untuk Tempahan dan Info lanjut
Sila hubungi 
Irfah Hamid-Shaklee Independent Distributor (ID No: 933091)
011 2313 3448/ 019 6290194
FB page: Mydeluzzidelight Shoppe



No comments:

Post a Comment