Friday 4 September 2015

8 sebab anda perlukan VITAMIN C & Kelebihan BIOFLAVANOIDS

Nak tahu tak, vitamin C Shaklee mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah lemon, orange, grapefruit).


Bioflavonoids adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.
 
Dalam banyak2 produk Shaklee, Vit C ni lah yang selalu customer repeat order. Malah vit pertama yang suami saya cuba adalah Vitamin C ni, dan sampai sekarang dah 6 tahun, masih setia bercinta dengan Vitamin C ini.
 
Sehari saya telan 5-6biji (untuk beauty,dos dicadangkan 3000mg) saya pilih Vitamin C jenama Shaklee. 1tablet bersamaan Vitamin C 553.00mg,Citrus Bioflavonoids Complex 120.00mg
 
 
Antara kelebihan dan manfaat Vitamin C Shaklee yang dilengkap dengan bioflovonoid ni adalah:

  1. Membentuk Collagen ( sah2 takyah injek kolagen bagai, nak cantikkk?? Telan Vitamin C je)
  2. Tingkatkan sistem imun
  3. bantu cegah ulse
  4. perbaiki insomnia dan stress
  5. halang pembentukan jeragat
  6. bantu cegah cancer
  7. pertahanan semulajadi sinaran UV
  8. Vitamin C Shaklee Ekstrak dari jagung
 
-------------------------------------------------------------------------------------
Dapatkan konsultansi percuma dengan menghubungi saya:
LIKE fanpage saya :  https://www.facebook.com/pages/Mydeluzzidelight-Shoppe/233742990072420

Hidup Menjadi SIHAT CERIA dengan SHAKLEE..!!
 

No comments:

Post a Comment