Wednesday 18 September 2013

SET SLIMMING SHAKLEE

Set Slimming Shaklee adalah set yang paling laris. Kenapa..?? Sebab ramai orang nak dapatkan berat badan ideal, nak nampak cantik langsing, nak sentiasa nampak kurus dan dipuji ramai..Tapi..dengan Slimming set Shaklee nie..anda semua tak perlu risau...kerana anda dapat menguruskan diet anda tanpa perlu rasa bimbang.

Set Slimming Shaklee ini mempunyai 4 item yang ada fungsi dan kelebihannya.

  1. CINCH Shake - Ia mempunyai 3 perisa yang sememangnya sedap. Cinch membantu anda dalam pengurusan diet dengan memberi rasa kenyang yang lama. Selain itu, Cinch membantu dalam pembinaan otot dari menggeleber.
  2. CINCH Energy Tea Mix - Ia membantu dalam membekalkan tenaga sepanjang hari
  3. LECITHIN - Membantu dalam pemecahan lemak2 dalam badan.
  4. HERB-LAX- Menggalakan tindakan pembersihan yg lembut

Selain itu, saya memberi cadangan untuk anda yang tidak mempunyai bajet yang tinggi.
anda boleh juga mengambil set bajet ini..

 Ini adalah set bajet.bagi slimming set..anda boleh buat pilihan samaada nak set yg ade Cinch shake/ESP..Esp pun beri rasa kenyang yang lama dan senang untuk kita menguruskan diet harian.

Saya sendiri dah amik kedua-dua set nie..dan mmg best hasilnya...Sebulan puasa saya bersahur dengan ESP saja dan sebiji-2 kurma..Alhamdulillah saya berdaya puasa sehingga masa berbuka...
dan lagi saya tidak mengambil nasi semasa berbuka...hasilnya saya telah hilang sehingga 4 kg sebulan puasa...

 Insyaallah...Berat badan anda akan turun dengan pengambilan yang konsisten mengikut jadual yang diberikan..dan tanpa ragu2 dan was2 jika anda pasti puas hati dengan hasilnya..

Sesiapa yang berminat dengan SET SLIMMING SHAKLEE nie..
Jom Order...
Semestinya harga paling best saya tawarkan untuk anda..!!!

Saya pengedar sah SHAKLEE anda ID: 933091
Dapatkan konsultansi percuma dengan menghubungi saya:

LIKE fanpage saya :  www.facebook.com/Mydeluzzidelight-Shoppe

Hidup Menjadi-jadi dengan SHAKLEE..!!

No comments:

Post a Comment