Wednesday 18 September 2013

SET VITAMIN UNTUK IBU HAMIL/BERPANTANG DAN MENYUSU

Ketika Kehamilan, Nutrisi yang lengkap amat diperlukan untuk menampung nutrien yang mencukupi. Vitamin-vitamin dibawah disyorkan untuk para ibu hamil/mengandung.



1. VITA_LEA Iron Formula Multivitamin: Ia mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yg diperlukan oleh tubuh kita. Ia juga diperkukuh dan diperkayakan dengan besi(iron) dan turut mengandungi Zinc, Vitamin C dan Vitamin E

2. B-COMPLEX : Membekalkan keseluruhan vitamin B untuk badan kita. Antara kandungannya adalah THIAMINE, Riboflavin dan vitamin B12, ia juga mengandungi ASID FOLIK untuk keperluan ibu hamil.

3. Chewable Vita-C/Sustained Release Vita-C : Untuk dapatkan bekalan Vit C yang cukup, ibu2 hamil perlu mengambil Vit C untuk optimumkan tahap antibodi badan. Ia mempunyai pilihan antara vit C kunyak atau yang diperlepaskan secara perlahan2.

4. Energizing Soy Protein : ESP membekalkan tenaga dan keseluruhan asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan. Minuman Soya berprotein tinggi Non-GMO.

5. Omega Guard : Ia kaya dengan asid lemak Omega 3, ibu hamil digalakkan untuk mengambil omega kerana Omega 3 membantu perkembangan otak bayi lebih baik semasa dalam kandungan. Ianya boleh diambil bermula pada Trimester Ke-2 sehingga Trimester ke-3 kehamilan.

6. Ostematrix : Ia lebih dari kalsium di mana ia memberi secukupnya keperluan kalsium untuk tulang dan gigi bagi ibu2 hamil. Selain itu, Ostematrix boleh memberi kelegaan pada ibu hamil yang mengalami sakit2 pinggang dan belakang.


Selepas Kelahiran(BERPANTANG)

Apabila ibu2 semua melahirkan si manja anda..anda pasti memerlukan tenaga yang secukupnya,,Oleh itu dengan Set 3 in 1 ini, ibu2 semua akan mendapat nutrisi yang lengkap dan semasa berpantang hanya memerlukan:

7. ALFALFA  (Milk Booster): Ia membantu mengurangkan toksin dan melegakan rasa kebas dan sakit sendi. Ia juga mengandungi enzim untuk membantu penghadaman makanan.Selain itu, ia membantu ibu bersalin mengecutkan rahim dan meningkatkan susu ibu.

8. ZINC Complex : Mineral yang menghalang keguguran rambut dan meningkatkan imunisasi badan. Ia juga membantu dlm penyembuhan dan masalah jeragat serta menyembuhkan luka dengan cepat

9. GLA Complex : kaya dengan asid linolik jenis gamma yang membantu mengawasi banyak proses dalam badan.


Berminat untuk mendapatkan Vitamin Semulajadi Shaklee..? 
Saya Wakil Pengedar yang Sah Shaklee anda. ID: 933091
Dapatkan konsultansi percuma..dengan menghubungi saya:

LIKE fanpage saya :  www.facebook.com/pages/Mydeluzzidelight-Shoppe



**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit




No comments:

Post a Comment